МОДУЛЬ 9 .
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні
можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого
навчання - кожен учень вимагає відповідної підтримки для того, щоб почуватися
впевнено та комфортно в різних навчальних ситуаціях та щоб бути успішним у
навчанні.
Використання
методу проектів дозволяє зробити процес навчання комфортним для кожної дитини,
а отже кожен учень зможе досягти успіху. Спільна проектна діяльність сприяє постійній активній
взаємодії усіх учнів. Це співнавчання, взаємонавчання у співпраці, коли всі
учні є рівноправними, рівнозначними суб’єктами процесу. А вчитель
перетворюється з носія готових знань в організатора пізнавальної діяльності своїх учнів. Особливо важливим є виконання вчителем функції
незалежного консультанта учнів.
Використання нових навчальних матеріалів, з якими я познайомилася, дозволить
підтримати учнів, розвинути у них навички самостійності, наполегливості та відповідальності в навчанні.
Комментариев нет:
Отправить комментарий