вторник, 28 августа 2012 г.

 
МОДУЛЬ 9 .
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - кожен учень вимагає відповідної підтримки для того, щоб почуватися впевнено та комфортно в різних навчальних ситуаціях та щоб бути успішним у навчанні.
Використання методу проектів дозволяє зробити процес навчання комфортним для кожної дитини, а отже кожен учень зможе досягти успіху. Спільна проектна діяльність сприяє постійній активній взаємодії усіх учнів. Це співнавчання, взаємонавчання у співпраці, коли всі учні є рівноправними, рівнозначними суб’єктами процесу. А вчитель перетворюється з носія готових знань в організатора пізнавальної діяльності своїх учнів. Особливо важливим є виконання вчителем функції незалежного консультанта учнів. Використання нових навчальних матеріалів, з якими я познайомилася, дозволить підтримати учнів, розвинути у них навички самостійності, наполегливості та відповідальності в навчанні.
 



Комментариев нет:

Отправить комментарий